Wanneer uw toestel defect is én u heeft een verzekering, kan u contact opnemen met de beheerder.
Dit kan telefonisch via het nummer 03/2168034 of per mail vai claims@spb.be. Zij zullen u verder begeleiden bij de stappen die u moet ondernemen om het toestel te herstellen of te vervangen.
Ja dat kan.
Met de ARCCare verzekering bescherm je je toestel tegen
- Waterschade
- Valschade
- diefstal met inbraak of aantoonbaar geweld
- verlengde garantie
- accidentele schade
Je vindt deze artikelen in de webshop onder Garantie/support of als ARCCare bij de zoektermen.
extra informatie:
- Minimum looptijd = 1jaar
- Wanneer uw toestel herstelbaar is, ontvangt u een terugbetaling van de onderdelen en werkuren
- Wanneer uw toestel onherstelbaar is, krijgt u een vervanging door een technisch, gelijkwaardig toestel met maximumbedrag van
- 100% van de aankoop in het 1ste jaar
- 75% van de aankoop in het 2de jaar
- 50% van de aankoop in het 3de jaar
ARC factureert €5 activatiekost.
U ontvangt een document dat moet worden ingevuld en ondertekend. Eens dit document is terugbezorgd start de verzekering en zal de beheerder de maandelijkse kost via domiciliering afrekenen.
Tarieven |
|
Prijs toestel |
Maandelijkse Premie (incl BTW) |
ARCCareIron |
€0-€199 |
€4,95 |
ARCCareBronze |
€200-€399 |
€7,95 |
ARCCareSilver |
€400-€599 |
€9,95 |
ARCCareGold |
€600-€799 |
€10,95 |
ARCCarePlatinum |
€800-€1100 |
€12,95 |
|
|
|
ARC verdeelt deze ARCCare verzekering maar is niet verantwoordelijk voor de afhanding van de schadegevallen.
Heeft u een schadegeval kan u rechtstreeks contact opnemen met de beheerder op het nummer 03/2168034 of via claims@spb.be
Beheerder : SPB Benelux bvba, Coebergerstraat 49A, 2018 Antwerpen, ingeschreven bij het FSMA onder het nummer 102042A
Ja, u krijgt ook een factuur voor het toestel bij de levering. Deze kan u dan later gebruiker in geval van herstelling.
Misschien, standaard wordt er een simkaart verstuurd in het pakket. Mocht het nodig zijn, mag u een mail sturen naar delen@arc.be met vermelding van uw GSMnummer en nieuwe simkaartnummer en dan doen we de aanpassing.
Ja dat kan. Wij zullen u dan ook meteen helpen met het overzetten van de gegevens naar de nieuwe telefoon, alsook de eerste stappen om uw bedrijfsgegevens te installeren op uw nieuwe telefoon. (Breng zeker ook je login gegevens mee)